loading...
ارزان سرا
علی بازدید : 194 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته 


قیمت : 42900 تومان


برند : نشر ثالث


خرید پستی کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته 


قیمت کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته


 



 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته




 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته ارزان , کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته, خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته با قیمت 42900 ,خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته فقط 42900 ,خرید نشر ثالث کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , kharid online کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , kharid کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته arzan , qeymat کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , تخفیف برای کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , تخفیف ویژه کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته , کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته














دانلود کتاب دوست باهوش من | النا فرانته | طاقچه







ذخیره شده



«دوست باهوش من» داستان بلندی از النا فرانته (-۱۹۴۳) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ایتالیا است. فرانته نام مستعار این نویسنده است. رسانه‌ها او را نویسنده‌ای منزوی ...

رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۸ رأی
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته | ایران کتاب







ذخیره شده



خرید کتاب دوست باهوش من اثری چشم نواز نویسنده النا فرانته مترجم سودابه قیصری انتشارات نشر ثالث.


نوع جلد‏: ‏شومیز

سری چاپ‏: ‏3


مترجم‏: ‏سودابه قیصری

زودترین زمان ارسال‏: ‏29 دی


رتبه: ۳٫۹ - ‏۵ مرور




کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته - ثالث | با تخفیف | ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب دوست باهوش من نوشته النا فرانته و ترجمه سودابه قیصری از نشر ثالث، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان ...





دوست باهوش من - نشر ثالث







ذخیره شده



دوست باهوش من - النا فرانته - سودابه قیصری - النا فرانته از محبوب ترین نویسندگان جهان در رمان دوست باهوش من دوستی ای را تصویر می کند که عمری به درازا می کشد. ... تور مجازی · راهنمای خرید کتاب · شرایط و نحوۀ پذیرش اثر · درباره ثالث · قوانین و مقررات · تماس با ما ... دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان های ناپل النا فرانته است.





خرید کتاب دوست باهوش من النا فرانته با تخفیف | نشر ثالث







ذخیره شده



در پشت جلد کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته می خوانیم: النا فرانته، از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین نویسندگان ایتالیا و جهان، در رمان مسحور کننده و پربار «دوست ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته و قیمت انواع کتاب چاپی نشر ثالث از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر ثالث با ...

رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور



تصاویر برای کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته



فیلترهای جستجوی هدایت‌شده





دوست نابغه


اعجوبه


نشر ثالث


brilliant friend


رقعی


سارا عصاره


رمان






(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0







































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانتهگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






معرفي كتاب| دوست باهوش من؛ توصيفِ زندگىِ دو دوست - درنگ







ذخیره شده



۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - نام او در فهرست ۱۰۰ چهره تاثیر گذار قرن مجله تایم قرار گرفت و آثارش تاکنون به زبان های زنده دنیا ترجمه شده است. از النا فرانته، به عنوان پرفروش‌ترین ...
(function(){ function l(){return window.performance&&window.performance.navigation&&window.performance.navigation.type};function n(a,b,c){return!a||!b&&p(a)?0:a.getBoundingClientRect?q(a,b,c,function(f){return f.getBoundingClientRect()}):1}function p(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function q(a,b,c,f){var d=f(a),e=d.left+window.pageXOffset,m=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,k=d.height,g=0;if(!b&&0>=k&&0>=h)return g;0>m+k?g=2:m>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>e+h||e>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=f(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var r,t=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function u(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=v.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function w(a){r.removeEventListener("click",w);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var v=location;var x=0,y=0,z=0,A=0,B=0,C,D;function E(a,b){var c=google.timers.load.t[a];c&&b&&b



دانلود کتاب دوست نابغه من | اثر النا فرانته - فیدیبو







ذخیره شده



خرید و دانلود کتاب دوست نابغه‌ی من اثر النا فرانته مترجم سارا عصاره از نشر نفیر. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...

رتبه: ۴٫۱ - ‏۳۷ رأی




خرید کتاب دوست باهوش من نوشته النا فرانته از انتشارات ...







ذخیره شده



خرید کتاب دوست باهوش من نوشته النا فرانته از انتشارات ثالث، سودابه قیصری، در شهر کتاب آنلاین.نقد ادبی، مجموعه ادبیات ترجمه.





کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته - سبحان کالا







ذخیره شده



کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته با ترجمه سودابه قیصری توسط نشر ثالث در 204 صفحه روانه بازار شده است.





رمانی که لاهیری آن را شاهکاری بی چون و چرا وصف می‌کند | ایبنا







ذخیره شده



۱ بهمن ۱۳۹۶ - «دوست باهوش من» ازسری نخست رمان‌های اِلنا فرانته نویسنده محبوب ... به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رمان «دوست باهوش من» نوشته اِلنا فرانته ترجمه ... نام او در فهرست 100 چهره تاثیر گذار قرن مجله تایم قرار گرفت و آثارش ...





کتاب دوست باهوش من - خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار - باهوک







ذخیره شده



دوست باهوش من نوشته النا فرانته است که سودابه قیصری به فارسی ترجمه نموده و این اثر را نشر ثالث در سال 1398 و در چارچوب کتابی 404 صفحه ای به بازار عرضه کرده ...





کتاب دوست باهوش من: کودکی، نوجوانی [چ1] -شبکه جامع کتاب ...







ذخیره شده



کتاب دوست باهوش من: کودکی، نوجوانیاثر النا فرانته، سودابه قیصری بوده و چاپ 1 آن در سال 1396 توسط انتشارات نشر ثالث منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل ادبیات، ادبیات زبان‌های ایتالیایی، رومانیایی و رتورمانیک، ... دیگر آثار النا فرانته.





خرید کتاب دوست باهوش من النا فرانته سودابه قیصری ...







ذخیره شده



کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته ترجمه ی سودابه قیصری انتشارات ثالث شما می توانید این کتاب را آنلاین از سایت کتاب جویا خرید نمایید.





خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته و سودابه قیصری ...







ذخیره شده



دوست باهوش من عنوان کتابی است از النا فرانته با ترجمه‌ی سودابه قیصری که در 404 صفحه و توسط انتشارات نشر ثالث در سال 1396 به چاپ رسیده است.





کتاب هاي النا فرانته - نویسندگان انگلیسی







ذخیره شده



کتاب هاي النا فرانته - نويسنده کتاب هاي : آن ها که می روند و آن ها که می مانند ، داستان ... دختر پنهانم ، دختر گمشده ، دوست اعجوبه من ، دوست باهوش من ، دوست نابغه ی من ، روزی که رهایم کردی - نویسندگان انگلیسی. ... اثر : النا فرانته ازانتشارات نشر ثالث.





خرید کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته از نشر ثالث - خرید ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب دوست باهوش من از انتشارات ثالث توسط النا فرانته سودابه قیصری با موضوع در فروشگاه آنلاین خرید کتاب 24.

رتبه: ۵ - ‏۳٬۸۲۱ رأی




دانلود کتاب دوست درخشان من: دوران کودکی، نوجوانی | کتاب







ذخیره شده



۸ مرداد ۱۳۹۸ - کتاب دوست باهوش من، رمانی نوشته ی النا فرانته است که نخستین بار در سال 2011 به انتشار رسید. این رمان که شاهکاری مدرن از یکی از تحسین شده ...





لیست قیمت کتاب داستان کودک گمشده اثر النا فرانته ... - ترب







ذخیره شده



کتاب داستان کودک گمشده اثر النا فرانته نشر ثالث. ۸۲٫۵۰۰ تومان. در دیجیکالا. ۰ ترب. کتاب دوست نابغه من اثر النا فرانته نشر در دانش بهمن |. کتاب دوست نابغه من ...





کتاب دوست باهوش من- اثر: النا فرانته - ادبیات اقتباسی







ذخیره شده



کتاب دوست باهوش من - اثر النا فرانته از انتشارات نشر ثالث - مترجم: سودابه قیصری - ادبیات اقتباسی.





قیمت و خرید کتاب دوست نابغه ی من اثر النا فرانته - دینگولند







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب دوست نابغه ی من اثر النا فرانته و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با بهترین ...





قیمت و خرید کتاب دوست نابغه من اثر النا فرانته نشر در دانش ...








خرید اینترنتی کتاب دوست نابغه من اثر النا فرانته نشر در دانش بهمن و قیمت انواع کتاب چاپی نشر در دانش بهمن از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب ...





#دوست_باهوش_من Instagram posts (photos and videos) - ...







ذخیره شده



قصۀ کتاب حول محور دوستی زنانه، تاثیر محیط اطراف بر زندگی آنان، حسادت، رقابت، احساسات ... دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان‌های ناپل النا فرانته است.





کتاب دوست باهوش من(ثالث) قیمت سال 98 - برخط بوک








از طریق زندگی این دو دوست نویسنده با چیره دستی داستان تغییر تدریجی محله و شهر و کشور را نیز روایت می کند. فرانته با تصویر ... دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان های ناپل النا فرانته است ... در نبردی مشکوک اثر جان اشتاین بک 68,000 ...

رتبه: ۷۱۰ - ‏۱۵۷ مرور




دوست نابغه من (مجموعه تلویزیونی) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







ذخیره شده



بر پایهٔ, رمان‌های ناپلی اثر ... دوست نابغه من (ایتالیایی: L'amica geniale‎) یک سریال تلویزیونی ایتالیایی آمریکایی ... آنا ریتا ویتولو به عنوان ایماکولاتا گرینکو، مادر النا; لوکا گالون به عنوان ... ایجاد کتاب · دریافت به‌صورت PDF · نسخهٔ قابل چاپ ...





دوست باهوش من | BitaBook







ذخیره شده



«دوست باهوش من» نخستين كتاب از سري رمان‌هاي ناپل النا فرانته است. چهارگانهٔ ناپلی او عبارتند از: دوست باهوش من (٢٠١٢)، داستان نام جدید (٢٠١٣)،آنهایی که می‌روند و ...





دوست نارفیق ما که تن به سانسور می‌دهد/ عباس شکری - شهروند







ذخیره شده



۹ خرداد ۱۳۹۸ - النا فرانته از موفق‌ترین نویسنده ها‌ی سال‌های اخیر ایتالیا است. ... جلد اول این چهارگانه «دوست نابغه من» نام دارد که به سرعت در صدر فهرست پر ... دختر باهوش و جذابی است که اگر کاری را بپسندد و بخواهد انجام دهد، بی ... زمانی که دانش‌آموز دبستان است، کتاب «زنان کوچک Little Women» را می‌خواند و تحت تأثیر آن تصمیم ...





النا فرانته، نویسنده «دوست باهوش من» در گفت و گو با ... - ...







ذخیره شده



النا فرانته، نویسنده «دوست باهوش من» در گفت و گو با گاردین: نوشتن مثل گیر ... با نویسنده ای که کتاب های خود را با نام النا فرانته منتشر می کند، گفت وگو کنم.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





رمان دوست باهوش من نوشته النا فرانته - Hoonel Portal







ذخیره شده



۶ دی ۱۳۷۶ - رمان دوست باهوش من نوشته النا فرانته جلد اول از چهارگانه سری ناپل می باشد. در معرفی این کتاب داستان نام نویسنده، نام مترجم نام انتشارات و خلاصه و گزیده ای از ... نام او در فهرست 100 چهره تاثیر گذار قرن مجله تایم قرار گرفت و آثارش ...





«النا فرانته» به معنای قراردادی میان خواننده و نویسنده است ...







ذخیره شده



۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - کتاب‌های فرانته سرگذشتی از کشمکش‌های درونی زنان باهوش را به ... اما با خواندن آثار این نویسنده بلافاصله متوجه قرائت و دیدگاه‌ زنانه نویسنده می‌شویم. ... کتاب «دوست نابغه من»، داستان دوستی میان دو دختر به نام‌های لِنو و لی‌لا است که در ...





دوست باهوش من-آثار بوك | 20% تخفيف - پخش کتاب آثار







ذخیره شده



كتاب دوست باهوش من : چكيده: النا فرانته، از پرفروش‌ترين و محبوب‌ترين نويسندگان ايتاليا و جهان، در رمان مسحور كننده و پربار «دوست باهوش من» دوستي‌اي را تصوير ...





کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته فروشندگان و قیمت کتاب








کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته. 38,500 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1. 0. مشاهده فروشندگان (۲). فروشندگان (۲) ...





روزنامه اعتماد :: «النا فرانته» به معناي قراردادي ميان خواننده و ...







ذخیره شده



۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - اين خلاقيت آزاد منجر به خلق مجموعه چهار جلدي رمان «دوست نابغه من» شد. النا ... كتاب‌هاي فرانته سرگذشتي از كشمكش‌هاي دروني زنان باهوش را به تصوير ... اما با خواندن آثار اين نويسنده بلافاصله متوجه قرائت و ديدگاه‌ زنانه نويسنده مي‌شويم.





دوست نابغه من - النا فرانته | ناولر







ذخیره شده



دوست نابغه من : امروز صبح رینو به من تلفن کرد، فکر کردم که هنوز پول می‌خواهد و خودم ... ... بدهید و نظرات و نقدهای خود را در مورد این کتاب با دیگران به اشتراک بگذارید . ... دوست باهوش من النا فرانته، از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نویسندگان ایتالیا و ...

رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۳ مرور




افسانه‌ی النا فرانته - موسسه شهر کتاب







ذخیره شده



۲۴ دی ۱۳۹۶ - تصور بر این است که النا فرانته اسم واقعی نویسنده نیست. ... زنی که داستان جوانی خود را در سری ناپل «دوست باهوش من» روایت می‌کند، «النا» نام دارد و به نظر ... ابتدا، لی‌لا، النا را تحت تأثیر قرار می‌دهد زیرا «دختر بسیار بدی» است.





دوست باهوش من از النا فرانته - دوست نابغه من 3جلدی | شماره کالا ...








دوست باهوش من اثر النا فرانته دوست نابغه‌ی من ترجمه سودابه قیصری | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.





گفت و گو با خالق «چهارگانه ناپلی» - برترین ها







ذخیره شده



۵ شهریور ۱۳۹۶ - نويسنده اهل ناپل ايتاليا با نام مستعار النا فرانته از سال ١٩٩٢ نوشتن را شروع كرد اما ... مي‌زنم كه زماني در [اين] دنيا بوده‌اند كه بر ما تاثير گذاشته‌اند يا تاثيرگذار هستند. ... كتاب‌هاي فرانته سرگذشتي از كشمكش‌هاي دروني زنان باهوش را به تصوير ... كتاب «دوست نابغه من»، داستان دوستي ميان دو دختر به نام‌هاي لِنو و لي‌لا است ...





رمان‌های «النا فرانته» بهترین مجموعه کتاب دهه شناخته شد ...







ذخیره شده



۱۸ آذر ۱۳۹۸ - چهار کتاب نویسنده‌ای ناشناخته با نام مستعار النا فرانته که اولینش در سال ۲۰۱۲ ... آیا کتاب سال ۲۰۱۲ «دوست فوق‌العاده من» را ترجیح می‌دهید که در آن لی‌لا و لنو (نامی که با آن ... که می‌مانند» پرهرج‌ومرج‌ترین اثر این مجموعه است و با دقت فراوان زندگی‌های شخصی و ... ریچارد فورد: آنقدر باهوش نیستم که نویسنده‌ای بزرگ باشم ...





کتاب صوتی دوست نابغه من اثر النا فرانته - نوار







ذخیره شده



کتاب صوتی «دوست نابغه‌ی من» نخستین کتاب از مجموعه‌ی چهار جلدی «داستان‌های ناپل» نوشته‌ی خانم «النا فرانته» نویسنده‌ی ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی نامش ...

رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ رأی
وارد نشده: باهوش ‏| باید شامل این عبارت باشد: باهوش





کتاب دوست نابغه‌ی من اثر النا فرانته انتشارات نفیر







ذخیره شده



۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - کتاب دوست باهوش من اثر النا فرانته | ایران کتاب ذخیره شده 20 % تخفیف. قیمت : 50,000 | 40,000 تومان. موجود. انتشارات: نفیر. نویسنده: النا فرانته ...





دوست باهوش من | موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات







ذخیره شده



اثری است از النا فرانته به ترجمه ی سودابه قیصری و چاپ انتشارات ثالث. ... او در کتاب پیش رو که اولین رمانش می باشد با ذکاوت و زیرکی در عین حال که به روایت رابطه ...





کتاب دوست اعجوبه من اثر النا فرانته - کتابچی








خرید کتاب دوست اعجوبه من نوشته النا فرانته، انتشارات لگا از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.





کتاب دوست باهوش من: کتاب اول کودکی٬ نوجوانی اثر النا ...







ذخیره شده



کد کالا: ۲۴۸۰۸. دوست باهوش من. ناشر: ثالث. نویسنده: النا فرانته. مترجم: سودابه قیصری. قیمت: ۵۵۰۰۰ ۴۹۵۰۰ تومان. هنوز امتیازی داده نشده. افزودن به سبد خرید. کتاب‌های ...





کتاب دوست باهوش من - کتاب مهربان







ذخیره شده



موضوع رمان و داستان. مولف النا فرانته. مترجم سودابه قیصری. ناشر ثالث. شابک 9786004051835. تعداد صفحات 404. نوبت چاپ 1. سال چاپ 1396. قطع کتاب رقعی.





کودک گمشده - کتابخانه مرکزی دانشگاه - دانشگاه فردوسی مشهد







ذخیره شده



۲۳ آذر ۱۳۹۸ - این کتاب یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز به شمار می‌آید همچنین النا فرانته با این کتاب توانسته است جایزه بین المللی من بوکر، جایزه ... "کودک گمشده" داستان خیره‌کننده‌ی دو زن به نام النا و لیلا است که ... فرانته در این اثر در حقیقت، به اکتشافات بزرگ و کشمکش‌های زندگی پرداخته است. ... دوست باهوش من ...





#دوست_نابغه_من stories highlights, photos and videos ...







ذخیره شده



▪️کتاب دوست اعجوبه‌ی من رمانی نوشته ی النا فرانته است که نخستین بار در سال ... نویسندگان ایتالیا و جهان، در رمان مسحورکننده و پربار دوست باهوش من دوستی ای را ... سارا عصاره مترجم اثر درباره آن می گوید: رمان «دوست نابغه‌ی من» اولین جلد از سری ۴ ...





دختر پنهانم - The lost daughter - فروشگاه اينترنتي جيحون







ذخیره شده



اين جمله‌اي است از النا فرانته، نويسنده‌اي رازآلود كه شهرت براي او مهم نيست اما آثارش به ... تايم نام او را در فهرست صد شخصيت تاثير گذار دنيا در سال 2016 قرار داده است. ... نويسنده: النا فرانته ... تصویر از دوست باهوش من ... ناشر: انتشارات كتاب نشر نيكا ...





#دوست_باهوش_من Instagram posts - Gramho.com







ذخیره شده



دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان‌های ناپل النا فرانته است. جومپا لاهیری نیز آن را ... هرجلدش تاثیر خودش را دارد و کتابی است که با شما خواهد ماند. . . (توضیحات: ...





گفت‌وگو با سودابه قیصری مترجم








۲ دی ۱۳۹۷ - منتها زمانی که کار ترجمه را شروع کردم نخستین پیشنهاد کتابی به اسم «دوست باهوش من» رمانی از النا فرانته بود که قبلاً از طریق فضای مجازی آثار ...





معرفی سریال خارجی “دوست نابغه من” + خلاصه داستان و بازیگران







ذخیره شده



مینی سریال دوست نابغه من (My Brilliant Friend) مجموعه ای آمریکایی-ایتالیایی ست ... و اسنادی که او ارائه کرده، النا فرانته، آنیتا راجا مترجم ایتالیایی کتاب‌های آلمانی و ... سارا عصاره مترجم فارسی اثر درباره آن می گوید: رمان «دوست نابغه‌ی من» اولین جلد از ...





دوست باهوش من النا فرانته سودابه قيصري ثالث رمان خارجی








نام:دوست باهوش من نویسنده:النا فرانته مترجم:سودابه قيصري ناشر:ثالث موضوع:رمان خارجی قطع:رقعی نوع جلد:شومیز سال چاپ:1396 نوبت چاپ:1 قیمت:32500.





نویسنده النا فرانته - چارخونه








اِلنا فرانته (Elena Ferrante، زادهٔ ۱۹۴۳ میلادی در ناپل، نام مستعار نویسندهٔ مطرح زن اهل ... کتاب‌های او، که معروفترین آنها رمان‌های ناپلی که بخش اول آن دوست نابغه من (مجموعه ... می‌روند و آنهایی که می‌مانند (۲۰۱۴) و داستان فرزند گمشده (۲۰۱۵). آثار. دوست باهوش من.





سریال دوست نابغه من را آنلاین تماشا کنید | نماوا







ذخیره شده



ناپدید شدن دوست قدیمیِ «گرکو»، باعث می‌شود که «النا» به روزهای ابتدایی دوستی‌شان در ... تولد «النا»، ملاقاتش با خانواده «ساراتوره»، او را عمیقاً تحت تاثیر قرار می‌دهد و. ... این مینی‌سریال براساس کتاب «دوست نابغه من» به قلم «النا فرانته» رمان‌نویس ...





نوشتن مثل گیر افتادن در تور ماهیگیری است | شعار سال







ذخیره شده



۵ بهمن ۱۳۹۶ - النا فرانته یکی از نویسندگانی است که در سال‌های اخیر بیش از هر کسی ... نخستین جلد این سری چهارگانه به نام« دوست باهوش من»(2) که سال 2013 ... با وجوداین، توانستم از طریق ایمیل با نویسنده‌ای که کتاب‌های خود را با نام النا فرانته منتشر می‌کند، گفت‌وگو کنم. ... درخشش آثار گرافیتی هنرمند انگلیسی در ایام قرنطینه ...





رمان







ذخیره شده

PDF

كتاب اول »تردید در باورهای رایج« و كتاب ... هر دو كتاب نامبرده اثر جوجو مویز نویسنده ... این ناشر، رمان »دوست باهوش من« نوشته النا فرانته است كه ترجمه اش را سودابه ...





Ahmad Sharabiani's review of My Brilliant Friend - Goodreads







ذخیره شده



L'amica Geniale = My Brilliant Friend (The Neapolitan Novels, #1), Elena ... عنوان: دوست باهوش من: کتاب اول کودکی٬ نوجوانی؛ نویسنده: النا فرانته؛ مترجم: سودابه ... رمان دوست نابغه‌ ی من، نخستین کتاب از سری چهار جلدی «چهارگانه‌ ناپلی‌» اثر «النا ...

رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط Ahmad Sharabiani




النا فرانته - لک لک بوک







ذخیره شده



۰; ۰. ۰. النا فرانته ... کتاب های النا فرانته ... دوست باهوش من النا فرانته ... رسانه‌هایی که با نفوذی غیر قابل انکار بر فرهنگ، تاثیر گسترده‌ای بر آینده‌ی جوامع مدرن دارند.





دوست باهوش من - فروشگاه اینترنتی آنلاین بوک سیتی







ذخیره شده



دوست باهوش من. کد کالا. 137934. ناشر. ثالث. سال آخرین چاپ. 98. نویسنده. النا فرانته. مترجم. سودابه قیصری. قطع کتاب. رقعی. نوع جلد. نرم. تعداد صفحات. 403. موضوع.





فروش بیش‌تر کتاب‌های ترجمه در انگلیس - ایسنا








۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - تحقیقات جدید نشان می‌دهد وضعیت فروش آثار داستانی ترجمه‌شده نسبت به کتاب‌های ... «دوست باهوش من» نوشته «النا فرانته» - 108 هزار و 969 جلد.





Posts tagged as #فرانته | Picbabun







ذخیره شده



«عشق پرآزار» اولین رمان #فرانته و یکی از مهم‌ترین آثار ایتالیایی دو دههٔ اخیر است. ... دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان های ناپل النا #فرانته است #ثالث # ...





خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) - آخرين عناوين :: نسخه کامل







ذخیره شده



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) داوود میرزایی مترجم آثار فلسفی به تازگی سه ... رمان «دوست باهوش من» نوشته اِلنا فرانته ترجمه سودابه قیصری در 404 صفحه و ...





دوست_باهوش_من hashtag on Instagram Photos and Videos ...








دوست باهوش من نخستین کتاب از سری رمان‌های ناپل النا فرانته است. جومپا لاهیری نیز آن را ... هرجلدش تاثیر خودش را دارد و کتابی است که با شما خواهد ماند. . . (توضیحات: ...





#سودابه_قيصري Photos,Videos,Stories - Hashtag ...







ذخیره شده



دوست اعجوبه من، نخستین کتاب از چهار گانه ناپلی، سرشار از جزئیات و دوگانه‌های درد و لذت، ... «دوست باهوش من» نخستين كتاب از سري رمان‌هاي ناپل النا فرانته است. ... پیوند دوستی دو شخصیت اصلی اثر، گویا از درون از بین رفته و از بیرون تجدید می‌شود.





「النا_فرانته」的IG照片與影片 - igDig








نام کتاب: #روزی_که_رهایم_کردی نویسنده: #النا_فرانته تعداد صفحات: 240 قیمت: ... درباره کتاب این رمان که یکی از پرفروش‌ترین آثار فرانته و نامزد جایزه ادبی ... "دوست باهوش من" جلد اول سری داستان‌های ناپل نوشته‌ی النا فرانته به چاپ سوم رسید.





آیا هویت النا فرانته، نویسنده مشهور ایتالیایی، واقعا کشف ...







ذخیره شده



۱۴ مهر ۱۳۹۵ - خانم راجا در انتشاراتی یاد شده آثار ادبی زیادی را از زبان آلمانی به ایتالیایی ... دست‌کم یک کتاب النا فرانته از جمله «دوست نابغه من» با نام «دوست ...





دوست نابغه من/ فرانته - معرفی کتاب - blogfa







ذخیره شده



دوست نابغه من النا فرانته سارا عصاره انتشارات نفیر سال نشر : 1395 گوینده ... لا به کلاسشون می یاد دختری بسیار باهوش و وحشی کسی که ایده ها و رویاهای بزرگی دارد و ...





[36643] رمان «دوست اعجوبه من» اثر اِلنا فرانته منتشر شد - لیزنا







ذخیره شده



۵ شهریور ۱۳۹۷ - رمان «دوست اعجوبه من» اثر اِلنا فرانته نویسنده برجسته ایتالیایی و جزو صد ... کتاب‌های من استقلال خودشان را به‌گونه‌ای روزافزون به‌نمایش می‌گذارند.





کتاب دوست نابغه ی من ~النا فرانته - نشر نفیر - آدینه بوک







ذخیره شده



دوست نابغه ی من ~النا فرانته - نشر نفیر - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب. ... روزی که رهایم کردی ~النا فرانته، شیرین معتمدی (مترجم); دوست باهوش من ~النا فرانته; داستان یک اسم جدید ~النا فرانته; دختر گمشده ~النا ...





معرفی کتاب « دوست نابغه‌ی من »، نوشته النا فرانته - یک ...







ذخیره شده



۱۲ آذر ۱۳۹۶ - لی‌لا کلاس اول دبستان، در زندگی من پیدا شد، و به‌خاطر این‌که خیلی بد بود زود روی من تأثیر گذاشت. همهٔ ما دخترها در آن کلاس کمی شیطان بودیم به‌جز زمانی ...





کتاب دوست باهوش من النا فرانته نشر ثالث – بانک کتاب ...







ذخیره شده



نام کتاب : دوست باهوش من. ناشر : ثالث. مولف : النا فرانته. مترجم : سودابه قیصری. شابک : 9786004051835. سال چاپ : 1398. تعداد. افزودن به سبد خرید. شناسه محصول: ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 1,072
  • بازدید سال : 7,072
  • بازدید کلی : 30,914